Monday, 10 June 2013

Terima Coklat dari Dia

Assalamualaikum...
Alhamdulillah,masih diberi peluang untuk bernafas dimuka bumi..
Mood Acik arini tersangatlah hepi bcoz Acik baru lepas dari exam paper Pengurusan Pembelajaran!
Soalan sangat mudah dan Kacang tanah!
Main tembak2 dan Logik akal..
mengelirukan!Arghhh, Malas pikir..
PAsni study untuk Next paper pulak..Nak rehat, nak tidur dan nak makan puas2..


Yummy!sedapnye...acik dapat Coklat..haa!korang nak?mane boley..nak makan sorang2 jer...
Tamak haloba!dah gemuk makan coklat banyak2...btw, hati acik puas bile tengok coklat banyak2 macam ni....
|
|
|
V

Arrggghhh!tolong..tolong..Acik di tenggelami coklat..**pfffff!!!pirah ko acik..**
Acik saje menunjuk kat u all...Nampak tak kesengalan Acik!
**Mate kat ats tangan di bahu..euwwww!**
Opss!lupe pulak..Thanks to My Chienta EHEM2..
Sebab bagi Acik coklat yang bannyyyaaakkk!
Berat sekarang 80kg + kuantiti coklat ni jadi 90kg!
Haiyo..dah macam Tong Drum!
tak der lah gurau jer..
Oteyy!mate pon dah ngantok..
Mase untuk menidurkan diri sampai Tak sedar diri..
Babai....





9 comments:

Si Tracey said...

Hi there:) banyaknye gula2 daimmmm..minta satu.haha dah follow awak semula :)

Acik Liena said...

@Si TraceyNak ker?meh sini acik pos kat sane...heeee!

Cik Anita said...

sedapnya coklat daim niiii!!!

waheed rauf said...

http://gamesyork.blogspot.com/

blog usang said...

sedapnya lama tak makan..:)

Mardeeya said...

sedapnyee daim . haha kak cik comeyy :D

Acik Liena said...

@Cik AnitaAcik dah follow anita..

Acik Liena said...

@Mardeeyahehehe...nak ker?ade lg ni..

AZ Collection said...

Salam..

Jom singgah AZ Collection.. Mcm2 pilihan PEPLUM ade kat sini..
Dapatkan dengan harga yang SANGAT MURAH!! Nak tempah FELT KRAF pn blh.. Apa lagi?
Jom la singgah sini

https://www.facebook.com/pages/AZ-Collection/199515420202002..

Jom LIKE.. <3

 photo left.png  photo right.png  photo pink_heart.png