Tuesday 7 August 2012

::Siapa Saya::

Assalamualaikum
Pertama sekali..Taniah buat korang yang sudi melapangkan sedikit masa untuk jenguk page "Siapa Saya" nie..Dalam ramai jiwa yang berkunjung ke blog Acik..Anda adalah salah seorang yang dah jatuh cinta kat Acik..eh kat blog Acik dan ingin mengetahui lebih lanjut tentang Acik..Terima Kasih!
Firstly,mari kita mulakan dengan sesi berta’aruf..Acik berasal dari Kuantan..Dilahirkan pada 8 September..kini sedang menuntut di Universiti Pendidikan Sultan Idris,telah menceburkan diri dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Multimedia..wallah2x!pendidikan..tapi xsemestinya jadi cikgu lah..tapi if ada rezeki,Alhamdulillah ku panjatkan kesyukuran..
Keluarga
Semua orang ada keluarga kan..keluarga mestilah yang pertama sekali..acik mempunyai 6 beradik,abah dan emak..totally 12 0rang,uiks!xpandai kira ker..hihihi..xder la..yang lagi 4 orang tu termasuklah abang ipar dan anak saudara…”OoOoo..”dah jadi makcik rupanya..bila pulak nak jadi mak orang??hahaha..opkos la lambat lagi..kene kejar cita2 dulu,barulah bina masjid..
Percintaan..
Wahh!muka RXZ tapi hati LAGENDA tau.. Kecik2 lagi dah nak bercinta..huhu..kata nak kejar cita2,tapi macam kejar cinta jer..hmmm,xder lah,dua2 tu mestilah kene ada..”yer2 jer acik ni!”biasalah adat percintaan,ada suka ada jugak duka^^sob3..sama2 menempuh apa yang ada di hadapan…dah2 stop sampai sini..^^
Persahabatan..
upin & ipin cakap “sahabat untuk selamanya”…
Kawan tu ramai,tetapi sahabat ialah seorang yang sanggup ketawa dan nangis bersama..nak kenal kawan2 acik yang sentiasa memberi sokongan dan dorongan??
Inilah mereka,kami sentiasa tersenyum walau di mana pon kami berada..persahabatan yang telah lama terjalin sejak kecil.. umur yang berbeza dan wajah yang tidak sama..hari2 yang di lalui sentiasa bersama..ketika menangis,bermain,bergembira juga berjenaka..Amat sukar untuk melupakan kenangan yang indah bersama sahabat tercinta..bak kata pepatah,”tak lekang dek hujan,tak reput dek panas..”betul ker peribahasa ni..hentam jer la…mustahil lah!sentiasa bersame??walla2x..terlupe plak nak citer,tapi sejak masing2 dah meningkat dewasa,kami terpisah untuk sementare demi menengejar mase depan yang bakal menerangi hidup masing2..insyaALLAH!
okeyh!da abes sesi perkenalan kita..sampai sini jer tau..terima kaseh!

No comments:

 photo left.png  photo right.png  photo pink_heart.png