Tuesday, 12 May 2015

Pengakhiran Bergelar Pelajar Degree

Bismillah..
Hye Assalamualaikum..
rasanya dah lama sangat blog ni terbiar seperti tidak bertuan..
tak ade ape pon yang nak diceritakan..
nak menulis pun terasa jari jemari ni macam dah kaku..
aku sendiri pon dah tak pandai nak bercerita macam dedulu..
Maybe dah mencapai kematangan tahap maksimum
it is Maybe?
but, why not kan..

Aaaaaahaaa! sekarang dah masuk minggu yang ke 12..
masih ada baki lagi 2 minggu, maka akan tamatkan ijazah aku kat UPSI ni...
haaaa... makanya mataku ini seperti PANDA.. tak pon ZOMBI..
dulu bile pepikir balik kan..
syoknya bila dah semester 8.. konfem2 banyak masa relax..
tido2..goyang2 kaki..
Tapi! mak aih...
Macam pepatah orang arab dedulu lah...
dorang kan ada cakap.. 
" Masa ibarat seperti pedang "
hamekk kau.. aku rasa dah memang jadi pedang samurai pon...

Penatnya buat kerja dah macam koboi kena libas dengan pedang samurai!
eh.. betul ker?
sepatutnya kene libas ngan ape? aku pun xtau.. asal kene lawak aku...
kakakakkaa!



Tapi Alhamdulillah.. 
ALLAH kuatkan hati aku untuk siapkan projek akhir...
sekarang tinggal fokus dekat asignment projek lain dan thesis..
Doakan lah yer boleh success & dapat kije cecepat...
cek p dulu nah... 
esok2 sambung mengarut lagi... 

video
Kegilaan kami... sila sengetkan kepala anda!


 photo left.png  photo right.png  photo pink_heart.png