Tuesday, 10 December 2013

Penangan Nescafe

Hye u all'z!Assalamualaikum untuk anda yang bergelar khalifah di atas muka bumi ni..insyaALLAH...semoga sentiase di bawah perlindunganNYA..dan masih kuat untuk menunaikan segala kewajipan sebagai manusia dan juga hambaNYA..

Setiap orang yang di cipta atas muka bumi ni mempunyai kelemahan masing2,tiada yang sempurna dan juga cukup..kerana apa??kerana kita hanya manusia dan juga hamba..Sukar untuk bangun pagi!hmmm..mungkin itu juga di katakan kelemahan Acik..ngehngeh!entah kenapa, setibanya kepala ni tiba di atas bantal..seolah2 roh dan jasad teros berpisah jauh..mungkin sebab terlalu jauh melayari mimpi..mungkin jugak kipas di atas terlalu kuat..jasad pula enak mendamparkan tubuhnya di atas katil...umpama dugong tidak bernyawa..kahkahkah!

Huaaaa!untuk di jadikan cerita..Acik selalu terlajak bangun pagi..kelas pagi selalu datang lewat..subuh selalu subuh gajah!henset pulak mati..dah la pagi tadi ade kuiz..terasa menyesal,tapi Alhamdulillah kuiz pagi tadi "openbook"!hahahaha...konpem2 dapat 100%..ceehhh!kompiden jer..


Ohh tidak..terasa macam mimpi ngeri bila tengok air nescafe..Pagi tadi mase kelas,konon2nye macam berlagak la..keluar jap pegi beli air nescafe..nak tahan ngantok la katenye..perot ni sebenarnya tak biase minum air tuh..hmmm...kerana penangan nescafe dah 3 kali dok ulang alik masuk toilet..Mak aih!sakitnyeeee....sabar jelah...

Di sebabkan terlalu mengikut kehendak nafsu tanpa memikirkan akibatnye..terimalah padahnya...ye!ye!lepas ni dah tak nak minum lagi...:( ..oke bubye!



5 comments:

niDja said...

Waalaikumsalam Acik Amalina.. Mukaddimah yang berunsurkan islamic tapi tetibe nescafe menjadi igauan ngeri.. Hobi? Tido? Ish3, patot bambam.. ;P Kesian perot.. Penangan nescafe dipagi hari, habis rosak mood dan ketenangan diri..Haha Cube sekali pasti nak lagi, jangan amalkan selalu addict nanti.. Esok please jangan berani2 nak cube lagi.. Grr Tidur awal untuk mengelakkan terlajak bangun pagi.. Henset mati no worries, sy sudi jadi alarm bunyi2..Hehe Oh,btw tahniah.. Tak sia2 konpiden Acik tu, sah kuiz dapat 100%.. Hehe ;)

Ann Razak said...

mungkin trlalu penat mnybabkan ssh nk bgn kot...huhuuh
nasib baik kuiz je td lau final exam mcmane...huhu

Acik Liena said...

@niDja ade2 jer ayat die..dah macam pantu 10 kerat..cantek jer ayat...insyaALLAH doakn kuiz td tu oke tau!

Acik Liena said...

@Ann Razak insyaALLAH final nanti buat lagi baik...

niDja said...

Hihihi.. Ayat carca marba jugak, takut je Cikgu Amalina marah nanti kalau ayat tak betul.. Penat2 Cikgu Amalina ajar tapi buat ayat pon salah.. Acik selayaknya dapat yang terbaik.. Don wory u deserved to be.. Always wish the best for Acik..

 photo left.png  photo right.png  photo pink_heart.png