Monday, 2 December 2013

Duitku Pokai sudah

Assalamualaikum..!
jumpa lagi kita untuk hari ni..
masih sempat untuk mengisi masa lapang sementare tunggu pensyarah masuk ke kelas..
waaahhaa!
hari ni masih buntu kekakuan,kesejukan dan kebasahan..
akibat kedegilan yang melanda..
untuk Acik meredah hujan untuk kek kelas..
Walhal, bas sudah di sediakan..

Bukan kerana berlagak atau sombong..
sebab Acik nak berkejar untuk berbuka puasa..
hmmm..nak makan apa yer harini??
kalau ikotkan nafsu yang melonjak tinggi..
nak makan macam2..
nak makan pizza,kfc,kek KIA ABDUL ker..
yummm!sedapnya..
tapi apakan daya..duitku sudah pokai..poket ku kosong hanya berisikan angin..
kikikikiki~

PTPTN kan ado??
aiyakkk!itu pon sudah habes maa...
mane mau korek lagi ni..
So, cuba cari jalan lain untuk berjimat..
Ohh..yer harini ada pasar malam..
boleh lah Acik pergi beli Charkuew teau untuk berbuke nanti..
macam sedap jer..macam best jer kan..
ok u all!kepada yang berpuase harini..
Selamat beriftar la yer..
kepada yang tak tu..
AHhhaa!bile nak abeskan puase ganti tuh..

Ok..lpensyarah pon dah masuk..
lebih elok Acik undur diri..
best student la katekan..
yeahh!sentiase fokus dalam kelass..
Choiiii!


4 comments:

Muhammad Khairuddin Lim said...

Semoga dimurahkan rezeki.

Acik Liena said...

Terima kaseh kamu...^_^

Marou Apple Hijau said...

kena beringat jugak nanti susah

Acik Liena said...

@Marou Apple Hijau tau xper...tapi perut asyik mintak makan jer...

 photo left.png  photo right.png  photo pink_heart.png