Tuesday 22 October 2013

Saat Melafazkan Sakinah

Assalamualaikum semua..baru hari Acik ade mase untuk mengupdate blog setelah mengambil mase selama 2 hari untuk merelaxkan tubuh badan yang mungkin agak lemah oleh kerana kesibukan sewaktu majlis perkahwinan akak..Alhamdulillah majlis berjalan dengan baik..terima kasih ya ALLAH kerana KAU telah jayakan majlis ini dengan baik walaupun ade sedikit kelam kabut..

"Saat melafazkan sakinah"

"Jadilah kau isteri yang SOLEHAH"

Hanya sekali lafaz, dia sudah menjadi miliknya yang sah..tapi saat Saksi dan juga wali mengungkapkan "SAH!" tibe2 Acik rase sebak..mungkin sebab kami sangat rapat..suka bersame,bercerita bersame,gaduh pon same2..sekarang hanya tinggal Acik dan Adik..tiada lagi bertiga..hanya kami berDUA..

:: semua sudah dewasa ::


:: Mak ::

:: Sepupu belah mak ::

:: Family Acik ::

Tahniah buat My Sis Lieza & Hisham..
Semoga kalian mendapat berkat olehNYA..
Menjadi keluarga sakinah,insyaALLAH..


7 comments:

niDja said...

Yeaaa... Acik dah comeback.. Untuk mereka, sama cantik sama padan.. Semoga mereka diberkati oleh Allah s.w.t, dipanjangkan jodoh hingga akhir hayat dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah.. Untuk Acik, Acik nampak manis dan cantik.. Kalau tersalah naik pelamin tu memang org takkan perasan, semua iras2.. Tapi jangan lupe tema GARDEN dan busana Biru Turquoise yang Acik idam2 kan.. ;)

Mizz Aiza said...

tahniah kepada kakak.. semoga diberkati Allah sellau dan kekal hingga ke syurga..

Acik Liena said...

@niDja Acik datang..hehehe..mase kenduri haritu pon ramai yang tersilap antara pengantin dengan Acik..tapi rasenye tak same pon muke..lain sangat..

Acik Liena said...

@Mizz Aiza (Dunia Kecil) terima kaseh sebab doakan yer..hehe

niDja said...

Acik wajibla menjadi perhatian mase tu.. Yela tak mungkin la Acik yang naik pelamin sebab bukan wedding Acik dan bukan tema yang Acik ingin kan.. betul x? Hehehe

Acik Liena said...

@niDja orang tertukar mase kami dduk dalam rumah..bukan mase kenduri..sampai mak andam pon dok pggil acik ni LIZA..pggil sebab nak make up..aiyooo..!tergelak sendri..

niDja said...

Hahaha.. tergelak jugak! nasib baik dia panggil nama dulu, kalau dia terus makeup je lagi confuse.. Sory mak andam, im not LIZA, im LINA.. Im single but not available and i belong to my parents.. Hehe

 photo left.png  photo right.png  photo pink_heart.png