Thursday, 26 September 2013

Mokcik Urut Versi Moden

Hye!Assalamualaikum dan Selamat malam wahai reader yang Acik rindui..
Acik nak bagi tau kat korang yang Acik ade personal tukang urut tau,
sangat cumilll!




ahaaaa!ni lah mokcik tukang urut tuh,hmmm..boley tahan la urutan mokcik ni..kalau agak2 macam lenguh tu..suroh jer mokcik ni urut..Alhamdulillah kurang la sikit lenguh2 badan tuh..hehehehe...mesti korang bayangkan kerusi urut ogawa tu kan??di luar kemampuan Acik la nak beli kerusi urut tu..kalau yang atas ni juz RM10 jer...sape nak?sape nak?mai la tempah kat Acik..bagi duet..Tapi..duet tu Acik beli KFC..acaner??nak tak..hehehehe...

Juz kidding beb!kalau korang nak mokcik urut macam kat atas ni..korang pegi cari kat ICT shah alam nuh..Acik jumpe bende ni kat sane la..tapi kalau kat tempat lain Acik xtau la pulak..try la search kat mane2..mane la tau ade jual online ker...

Acik ingat nanti nak beli lagi, nak beli untuk mak Acik..nanti boleh la time mak Acik bosan2..suroh mokcik urut tolong urut..bahasa paling moden dia..Aaaaa!Massage...teknik memanjekan badan kite..sometime badan kita ni nak jugak di manjakan..setelah sekian lame kita gunakan dia..apa salahnya kalau kita manjakan sekejap..supaya darah tu berjalan lancar inshaALLAH..

oke la beb beb sekalian!Acik caucincau!duluuu....Assalamualaikum!

1 comment:

 photo left.png  photo right.png  photo pink_heart.png