Wednesday 1 May 2013

:: Sweet Moment ::

Alhamdulillah,masih di beri peluang untuk bernafas..even,kejap lagi ade kelas..tidaklah menjadi penghalang untuk acik meluangkan masa sedikit mengadap lappy..fuhhh!berhabuk dah blog ni..bukan aper,dah lame tak berhupdate..ehem2!hari ni mood acik nak bercerita sikit..agak2 aper yang sweet moment sangat tu eyh..by the way, sebelum ni tak pernah pon acik nak bercerita tentang hal yang sweet2 kat blog..but,orang kate hati tengah berbunga lah katekan..So,jari jemari tengah gatal untuk menaip..lalu keyboard memanggil-manggil suruh mengarang,,haisshh!what's the SWEET MOMENT..ceyhhh...

Before acik bercerita dengan lebih lanjut lagi..acik nak explain apa itu CINTA..

CINTA

Cinta adalah satu perasaan yang tak dapat diungkap dengan kata-kata., tidak dapat ditulis dengan kertas dan pena, tidak dapat dipertontonkan dengan lakonan tapi CINTA adalah satu perasaan yang lahir dari hati yang penuh keikhlasan dan kejujuran . Tidak mengharap pasangan yang sempurna, cukuplah dia terasa sempurna bila bersama pasangan.

Apa pula cinta sejati..? Cinta sejati adalah cinta yang lahir dari sebuah hati ke sebuah hati. Cinta sejati bukan lahir kerana harta mahupun rupa paras kerana rupa paras akan berubah dari masa ke semasa. Cinta sejati memerlukan pengorbanan,keikhlasan, keyakinan, keimanan dan yang paling penting adalah keredhaan dari Dia untuk mendapat cinta abadi.

Cinta pula terbahagi kepada banyak cabang..cinta kepada ALLAH, RASUL ,IBUBAPA, FAMILY, KAWAN2 dan juga tettttt..!faham2 jer la...huh!


ewah2..!haa...sape tuh!sape tuh!yeaahh..itulah CINTA HATI a.k.a my future IMAM,insyaALLAH...
AMIN..aper2 pon semua tuh belum tentu..saya hanya manusia biasa cuma mampu merancang, hanya DIA yang menentukan..Sapelah kita nak menolak takdir kan..Actually,aper yang membuat kan acik hari2 tersenyum biler teringatkan perangainya yang agak gila..Opss!terlepas suda..jangan marah nah..Alhamdulillah,selama mengenalinya banyak benda yang acik belajar..kata-kata yang sentiasa terngiang2 kat telinga ni.." jadi diri sendiri dan jangan ukur diri kita dengan orang lain " lebey kurang macam tu lah..maksudnya tak perlu nak ikot orang lain and then buat sesuatu bende tuh atas kemampuan kite..hmmm..cmtu eyh..cenggitu la kot..kikikiki...sebenarnya tak banyak bende pon yang acik nak cerita untuk entry kali ni..okeyh..Chill ur life yeahhh!!insyaALLAH..

Hello..biler u nak sampai ni..i dah lame tggu u..lupe ker!lupe ker!..krekkkk...kegedikan..!




kesemuanya agak poyo dan syok sendiri..ok la cau dulu nak pergi ke kelas..



No comments:

 photo left.png  photo right.png  photo pink_heart.png