Thursday 10 January 2013

~Sedeh + Gembira~


Assalamualikum reader yang tercinta...tengok la tajuk entry ni memang pelik kan,dah la sedeh bercampur gembira,gembira bercampur pulak dengan sedeh..adakah sedeh gembira atau sedeh susah hati??

Arrrggghh!btw acik nak panjatkan kesyukuran,akhirnya exam untuk semester 3 sudah pon hampir sampai ke penghujungnya..pelbagai kenangan pahit dan manis acik tempuhi sepanjang exam!Gembira,sedeh,stress,mata bengkak,puas hati..kesemua rase tu konfem anda semua pernah rasekan sewaktu minggu PEPERIKSAAN..


fuyyooo!beginilah gaye rambut student before dan after exam..terlalu banya perkara yang perlu ingat dan hafal..untuk paper yang ke dua last ni.iaitu STRUKTUR DATA adalah subjek yang membuatkan acik menderita mase menjawab..Ya ALLAH!kenapa lah lecturer bagi soalan yang begitu susah..rase nak menjerit jer kat dalam dewan pekse...tapi apelah daye..tu adalah kesalahan yang di bina oleh diri sendiri jugak..."buat aper ang xstudy betoi2..lain kali main2 ag eyh.." makk!tolong lah anak mu ini..sekarang ni hanya mampu berdoa..harap2 lah ALLAH kaburkan mata lecturer daripada melihat kesalahan yang acik buat...SAYA XMAU REPEAT PAPER! ..


Sebenarnya yang membuatkan acik sedeh mase jawab exam tadi,sebab...pandang kawan kiri kanan..Perhh!panjang berjelar-jelar ayat,tengok kat kertas jawapan sendiri..alahai,kontotnya ayat...soalan dah la macam xpernah jumpe je,kikikiki!..AMALINA!dah2 jangan pikir paper tadi..skrang fokus kat paper yang seterusnya ENGLISH LANGUANGE,so malam ni kene lah tengok OH MY ENGLISH!! subjek ni belajar benda yang sama jer,tapi pelik lah masih xengat2 dan xpandai2..acik ni banyak makan otak ikan agaknya..



hudohnya perangai..tengok lah muke dah sampai jadi macam tuh...sebab terlalu tension!lalu hatiku berkate.."oh my HOMETOWN wait 4 me!"...ni lah di katekan sedih bercampur gembira..bile sedeh kite pikir bende yang boleh yang buat kite senyum dan jugak senang hati..bila gembira pulak,kita meloncat atas katil dan tido!okeyh semua jumpa lagi!..


No comments:

 photo left.png  photo right.png  photo pink_heart.png